you're my world, my shelter from the rain.

3/27/2011 10:58:00 ip.

Siskollani on tänään kahdeskymmeneskahdeksas synttäripäivä! jee ♥


Aamu alko hassusti. Heräsin sohvalta (vielä hiukan humalassa) sellaseen ideaan, että miten saan pleikkarin ja kotiteatterin cooperoimaan, eli tuota joo, toimimaan yhessä. Pomppasin ylös ja testasin, mutta kun ei niin ei !
 
Luovutin ja hyppäsin sitten suoraan keittiöön, koneelle ofc.





 Radio Rockilla soi tänään mahtava biisi nimeltä Hunger, Amaranthelta. Mahtavaaaaaaa!
Aamukahviki on muuten aika mahtava asia, sillon oikeasti herää ja virkistyy. Toimii mun kohdalla, koska rakastan aamuja iniden kauneuden ja hiljasuuden takia, mut en tykkää herätä liian aikasin koska oon huono nukkuu yöt. Rytmini on kauhea. 
Päiväkahvi on ok, sitä juon harvemmin, koska muuten olen hypersuperaktiivinen. 
Iltapäiväkahvia ei edes juua, ellei ole kylässä.
Iltakahvi on suoraan sanottuna syvältä sieltä, niin perseestä. Miksi? Maito on aina sillon jo loppu :(
rosanna hearts haisuli
Tässä on mun lempimuki. Tykkään haisulista. Ja minäkään en tykkää hiihtämisestä, tykkään vain kahvista ja muutamasta ihmisestä.


Saan jotenki ihmeellisesti aina kuulla siitä et mun kahvikupit vetää jonku litran kahvia kerralla ja juon "maitoa kahvilla". Tää mun kahvini tässä kuvassa on oikeasti teeskennellyn tummaa (i'm serious)! Se on kaks-kolme astetta vaaleampaa yleensä, koska maitokahvi♥








Saatat tykätä myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

bloglovin'

« rosannaofmay

myTaste

myTaste.fi

Pinterest