tänään ajattelin sinua.

2/29/2012 03:40:00 ip.




Ystävä.
Mikä on mukavampaa kuin puhelu ystävältä? No on monikin asia, mutta paras on puhelu, jonka tarkoitus oli vain kysellä kuulumisia, mutta joka venyykin pidemmäksi lässyttämiseksi ja aika käytetään maailman menosta puhumiseen ja ihmettelyyn.







Toisinaan ajattelen sinua.
Käyt mielessä ainakin kerran viikossa, mietin mitä sinulle kuuluu. Mitä teet, missä olet, kenen kanssa. Ajatteletkohan ikinä minua? Minulla on ikävä. Ei niitä vanhoja aikoja, vaan sinua. Sinä tunnet minut parhaiten. Aloitetaanko puhtaalta pöydältä?











Ajattelen teitä.
Heitä ajatellessa tulee väkisinkin mieleen kaikki hyvät asiat ja kaikki ne tyhmimmät asiat. Riidat, sovinnot ja ilot. Naurut, toisten pilkkaamiset ja tönimiset kaikella rakkaudella. Yhdessä koetut humalatilat, kaikki se hauskuus ja seuraavan päivän paha olo. Te olette parhaita, niin paskapäisiä ja rakkaita, rakkaita ihmisiä.












Sinä.
Olet liian kaukana, mutta rakastan sinua.











Minä.
Minä vain olen ja odotan.













Saatat tykätä myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

bloglovin'

« rosannaofmay

Kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png

Pinterest