You're the plague within my dreams

10/28/2012 11:33:00 ip.


nainen keittiössä.

Täällä minä istun. Oma keittiö on pikkunen ja tavaran paljoudesta huolimatta kodikas.
On sattunu paljon. On tullu elämänmuutosta jos jonkinmoista. Elämän koukeroista huolimatta oon nyt joten kuten taas jaloillani, en ehkä vahvempana ku ennen, mutta paljon varmempana siitä että ei täällä nyt ihan pelkkää paskaa kaikki oo. Oon oppinu nauttiin pienistä asioista.

Ilosempaan asiaan; kohta mulle tulee uusi koira. Ikävien sattumusten kautta kasvattaja oli mun mielestäni helvetin itsekäs ja otti multa Lumin pois jota mä sydän syrjällään vieläkin kaipaan. 
Uusi karvapallo tulee asettumaan taloksi viikon päästä, 3.11. ♥ 
Lapinkoiraneiti Jehnajan Sensaatio "Hilma" tulee Iistä (Kennel Jehnajan) ja on mulle sijoituskoira. Koiran omistaja on serkkuni Marika (Kennel Lapland Lord's)
Tässä pienestä tirpusesta parit kuvat











ja sen verran ku mieki sitä kävin kahtomassa Marikan kanssa kun Hilma oli 3 viikkoinen


tirpu-Hilma meinas karata!








Paljon muutakin on tapahtunut.


keskeneräinen on aina kaunista.


 

Lauantai-sunnuntai yön vietin ihanan isin tykönä kera pikkusisarusten ja vanhan köpökoiran kohta 13v Pamin kanssa. Syötiin, juotiin pienesti, juteltiin. Keskusteltiin kohta hyvin arasta aiheesta, joka sai minut perjantaina itkemään.



Niin ja perjantaina koulussa sain valmiiksi ensimmäisen kelpovaatteen josta olen ylpeä ja joita ei monella ole! 



jee! 


Näihin kuviin ja tuoksukynttilätunnelmiin. 
xoxo


Saatat tykätä myös näistä

2 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

bloglovin'

« rosannaofmay

myTaste

myTaste.fi

Pinterest