Day 3. Happiness.

30.4.13



3. "Maybe it's not about the happy ending, maybe it's about the story."

Oon sitä mieltä että onni ei tuu vastaan jos sitä etsii. Oon ettiny ja ettiny sitä joskus, sit se tuli ja meni. Mulle ei jääny oikeastaan sillon mitään käteen ja tietenki aattelin että paskaahan tämä elämä on ku ei tullukaan sitä onnellista loppua. Vanhempana on kuitenki oppinu olemaan sinut ittensä  ja tän asian kans ja hyväksyny, että ehkä minussaki oli sillon se vika. Näin jälkeen päin osaa myös arvostaa sitä, että ne jotka sillon oli mun elämässä, lähti välillä pois, mut tuli vielä tärkeämpinä takasin ja on pysyny siinä.

Onni on matka, ei määränpää.

Mulle onni tuli ovelle tavallaan ihan yllättäen. Toisaalta, se oli koko ajan mukana. Rakastuin mun parhaaseen kaveriin. Mulla on nyt täällä pieni perhe. Elän tässä hetkessä ja oon onnellinen nyt. En tarvi nyt muuta.

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png