oho.

4/23/2013 09:40:00 ap.

Hävettää myöntää, mut oon todellakin sivuuttanut tän haasteen jonka mulle antoi Janita. Joskus vaan selaan kommentteja melkein silmät kiinni. Sorit! Tässäpä tämä :)
Ohjeet:

Tämän pienen palkinnon on tarkoitus löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 blogaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
6. Ei takaisin haastamista.


11. asiaa itsestäni

1. Olen pelkkä riitasointu.
2. Kerään vanhoja asioita.
3. Oon huono heräämään aamuisin, tykkään liikaa siitä lämmöstä. 
4. Rakastan.
5. Mulla on liian lyhyet hermot.
6. En osaa tapetoida, enkä aio opetella.
7. Joskus pelkään liikaa ja ahdistun.
8. Oon laiska, joskus en.
9. En tykkää koulusta, se sitoo liikaa just nyt.
10. Mun paras ystävä on kuitenkin löytynyt koulun kautta.
11. En osaa pukea ajatuksia sanoiksi.

Haastajan keksimät kysymykset minulle

1. Lempi yhtyeesi?
-Ei ole yhtä. Tällä hetkellä kuuminta kuumaa on In Flames ja Frank Turner.

2. Miten pukeudut yleensä?
-En tiiä. Normaalisti ja sitten niin epänormaalisti. Tää nyt on vähän tämmöstä.

3. Mitä harrastat?
-DIYtä. Voiko niin sanoa? Leipomista, tatuoimista, piirtämistä, kuvaamista, elokuvia, sisustamista, ompelua, kutomista, neulomista, virkkausta, tuunaamista, nukkumista, olemista

4. Lempi vuoden aikasi? Miksi?
-Syksy. Ei oo liian kylmä, ei liian kuuma. Ötökät on melkein long gone. Ja kesä, koska se kiireettömyys on jotaki niin ihanaa, miinus ötökät. Ja talvi. Ei tarvi mennä minnekään ja silti kaipuu muualle, lämpimään, on kova. Kevät on taas sitten niin syvältä sieltä.

5. Jos voittaisit matkan ulkomaille, minne matkustaisit? Miksi?
-Oisko mahollista saaha maailmanympärimatka? En osaa päättää yhtä. Jos on pakko, menisin Irlantiin deffo! Irlanti on mun mielessä sellanen kaukanen vihreä maa, jossa asuu pikkuset punatukkaset haltiat, vanhat linnanrauniot, baarikulttuuri ja ihana murre, josta ei ota perkelekkään selekoa. Mie sitä tykkään kuunnella, mutta enhän minä sitä ymmärrä. Aina.

6. Lempi eläimesi?
-Varmahan koira.

7. Lempi elokuvasi?
-Ei ole yhtä... Les Miserables, The Holiday, Lord of the Rings trilogy.

8. Miten kuvailisit ulkonäköäsi 3 sanalla?
-Paksu, pyöreä, päärynäomena. :)

9.Lempi jäätelömakusi?
-Suklaanougat :3

10. Lempi ruokasi?
-Poronkäristys

11. Miten vietät vapaa-aikasi mieluiten?
-Nukkumalla, olemalla, tuunaamalla
Kysymykset teille

1. Miksi perustit blogin?
2. Mikä on lempisitaattisi?
3. Inspiroivin kuva, jonka olet nähnyt.
4. Kuvaile täydellinen koti/huone.
5. Missä olisi unelmalomasi?
6. Onko sinulla addiktioita?
7. Kallein ostamasi esine/asia, jota et kadu yhtään?
8. Lempinäyttelijäsi, miksi?
9. Jos saisit olla julkkis päivän, kuka olisit ja miksi?
10. Paras tuoksu?
11. Vuoden 2013 paras elokuva.





Haastan

&

ja koska kaikki mun seuraajat ei ole tunnustaneet mulle omaa blogiaan niin ottakoon jokainen omalle kontolleen tehdä tän :)

Saatat tykätä myös näistä

2 kommenttia

  1. Hei toveri! Hauska huomata et seuraat mun blogia sen verran et pääsen haasteisiis ;D tosin muistissasi on ammottava aukko koska: http://tuultentuoksut.blogspot.fi/2012/11/tyostettava-este.html olen nimittäin tämmösen haasteen jo kerinny tehä. Toki voisin silti yrittää pähkäillä vastaukset kysymyksiisi johonkin postaukseen :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katos vain! Ei mulla horiskolla ole tuomosta hyvää muistia. No mutta, vastaa vaikka vain minun kysymyksiin :D saat miettiä taas syntyjä syviä

      Poista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

bloglovin'

« rosannaofmay

Kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png

Pinterest