jee 10 seuraajaa!

12.5.13

Mulla ei oo ikinä ollu näin montaa seuraajaa!

Siksipä teen diy-merkinnän ja kerron muuta kivvaa :3


Perjantai.

Shoppailua on mahtunu tähän päivään. Käytiin tiimarissa ja eläinhärpäkeliikkeessä. Hilma sai Musti&Mirri lahjakortilla possunkorvia, muita heekuja ja Contempo arc- "lelun/luun". Toimii niinku kongi mutta on enemmän "luun" muotonen, jonka sisälle laitetaan sit ruokaa ja jonka koira sit kaivaa pois vähän niinku ytimen luusta. Contempo kestää pakastuksen ja pitäs olla kongia kestävämpi, puremisen merkeissä, siis. Kumin piti "joustaa" niin hyvin, että koira ei saa sitä rikki. "Mahtava purukokemus koiralle." Kesti tasan sen yhen kerran ku se Hilmalle annettiin ja reunasta on jo nirhitty paloja pois. Totta kai. :D

Lauantai.

Tännään olen värkänny kans juttuja. Kävin tiimarista perjantaina hakemassa koruvärkkäilyyn sopivia vermeitä ja olen sitte värkänny niitä sormet verissä. En oo ikinä tehny koruja, ehkä joskus ihan penskana et repäskää siitä. Mää tein korvakoruja. Uusiokäyttö on se mun juttu, mut ei siitä vielä sen enempää.

Käytiin tänään jo ukon mummolassa toivottamassa äitienpäivät ja syöpästiin kakkua, tietenki. Sitten anoppilaan kattomaan FIN-AUT peli joka me voitettiin 7-2. Jeejee. Pitsaa. Kotia.
Illalla Roosa seuranani värkkäsin iteki kakkua huomiseksi.


Sunnuntai.

Nyt ku tässä ei enää eletäkään äitienpäivän aattoa vaan ihan oikeaa äitienpäivää (aikaisessa), niin voin tän postauksen tänne laittaa. Ei tätä kukkaan huomaa :D 


hyyää äitienpäivää äiteille ♥
kesä ja kohta mansikat.






Mie olen aina tykänny leipoa, vissiinki. 
Nykyään mie oon se joka tekkee kakun juhlaan ko juhlaan. Tai vaikkei juhlaa oiskaan. Semmoset kissanristiäisekki ku "nimipäivät", järetön kakku tuli tehtyä sillonki. 

Tykkään tästä kuvasta ihan simona. "Romsi 3v"




Täälä sitten tämä ns. diy tutoriaali, jonka kuka vaan voi multa kopioia. Mut hei, enhän mä tätä oo keksiny!
(Näin mulle sanottiin ku huomasin että mun OPINNÄYTETYÖ KOPIOITIIN koulussa ja opettaja sano et "niin no, ethän sä sitä oo itse keksinyt kuitenkaan. mitä sitten. ei se haittaa. anna olla." joo. )

Ideahan lähti äitienpäivästä ja ku mää haluaisin hemmotella mammaa mutku ei oo sitä taloudellista pääomaa siihen, niin teen sen aina vähän halvemmalla. Mut hei, kuitenki tyylillä! #yolo #swag #IMFABULOUS #jea


"Korupuu"







Näitähän tuli tietenki äitienpäivälahjaksi kaksin verroin, omalle äiskälle ja maailman parhaalle anopille. ♥




Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png