nursery rhyme of another summer: the afternoon.

6/24/2013 01:55:00 ap.



Päivä 7: Kuva(t) jo(i)ta en koskaan julkaissut. 










vieläkö? I've got plenty.


Päivä 8: Suosikkikuva

rakastan. rrrakastan.

Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema “valo”
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Teema “erilaiset”
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kausikuva
Päivä 24: Nämä kuvat jäivät haasteen jalkoihin
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema ”kaksi”
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva



Mitä kuuluu? mulle ainakin kuuluu hyvää. Oon lomalla. 







Käytii me tuosa yks päivä mökiläki Ylitorniolla. Matkahan meni kuva kuvalta näin.




Hetaa ahisti olla takapenkillä Hilman kans.

hurrrrrrrrrrrrrrrrrrja vauhti





thärrrrvölä.

jylhien maisemien maa; ylitornio.

HIRVI!







jere kiusasi vesipyssyllä


Hilma varasti sukan ja tiesi että sitä ei saa tehä. Luimuilija päätti melkein lähteä terassin alle piiloon :D


illala paistettiin makkaraa ja juotiin oluset.



♥ (<- kuunnelkaa oikeesti, kertoo kaiken!)

seuraava päivä meni näin näilä.

murunen♥









Saatat tykätä myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

bloglovin'

« rosannaofmay

myTaste

myTaste.fi

Pinterest