miten pinterest vaikuttaa ihmiseen.

9.7.13

Meilä netti vittuilee. Pinteresti-hirmulle tullee hikikarpalo ohtaan.

Mulla ja pinterestillä on viha-rakkaus-suhde. Siinä on se hyvä puoli, että se paikka on pullollaan mahtavia vinkkejä ihan mihin vaan.
Miten siivoat oksennukset, teet ite kuivashampoon hiustenvärriin sopivaksi, korjaat rikkoutunneen puuterin, virkkaat, neulot, tuunaat, leivot, teet ja olet.

Mulla on kuitenki jatkuva prosessi päällä. Hynynenki on kirjassaan maininnu, että nainen on koko ajan prosessissa. Niin se Stam1naki laulaa, koko elämähän on vain prosessi. Siis eheydy.

(eheydy tai yksin kuolet) iik.

Osa pinneistä on ollu  ihan OIKEASTI tosi käteviä tilan säästö-ideoita, joita oon omassa kodissanikin käyttänyt ja tulen jatkossakin käyttämään. Kuitenkin pinterest tarjoaa enemmän juttuja amerikkalaisille, d'oh, ofc.
Pinterest tarjoaa paljon hyviä juttuja, mutta täytyy myöntää, että se on samalla ihan surkia homma. Ainakin minun psyyken kannalta. Tän prosessin takia mää en saa kulutettua aikaa mielekkäästi, kun selaan koko ajan Pinterestin DIY & crafts- osiota ajatellen, mitä teen seuraavaksi, tullee suuruuenhulluus ja sitten pää räjähtää. Pää on täynnä ideoita, mut en saa mitään totteutettua. Artist blockki. Miksikä? No ku en tiiä mistä alottaa. Aina puuttuu joku tietty asia, joka on ehoton jonkun tietyn asian tekemisessä, koska näin on joku hipsterin perkele sanonu. Kauppaanhan minä en turhan päiten lähe, niin että nii.
Oonki miettinyt, että kuka jaksais ottaa asiakseen kehittää/selvittää suomalaisen vastineen niille kaikille aineile, esimerkiksi tosi yleistyneelle Mod Podge- seokselle, jota se Martta Stewarttiki käyttää ja joka on niin kallista ja hui. No määpä kerron, koska oonki niin vikkelä. Vesiliima-seos tai decoupage-lakka. Niin, niin yksinkertasta. Muuta en ossaakkaan kertoa.
Haluaisin ite ottaa asiaksi ja kokkeilla, toimiiko tää kaikki mitä pinterestissä hehkutetaan. Alanko seuraavaksi kokkeilemmaan, että toimiiko se hammastahna-ruokasooda-seos oikeasti hampaitten valkasussa, tai toimiiko homemade bleaching gel oikeasti. Näissä asioissa pittää olla kriittinen. Kaikkea ei piä kokkeilla, jos on vähänkään epäilystä. Minä kuitenki tyhymänä olen kokkeillu esim. ruokasooda-suolaa (ruokasooda-suola-sitruunamehua) naaman kuorimisessa että mustapäät lähtis. Kirveli. En huomannu eroa. Perkele. Kuka vitun idiootti päätti että ne etes lähtee ruokasoodalla?

Täsä on kuitenki mitä oon oikeasti tehny pinnien perusteella ja onnistuko net.
Vasemmala käelä siis kuvat pinterestistä, oikiala minun omat luomukset.


No tämä eka onnistu ihan hyvin. Tein kaiken ilman kaavoja ja ihan kivahan siitä tuli.


Tämänhän mää tein meän kihlajaiskakkuun sokerimassasta, enkä savesta niinku Pinterest-mallissa.


Meilä on niin pieni vessa eikä ollu säilytystillaa yhtään, ja kyllä tämä on kätevämpi näin.


Äitienpäivälahajoiksi mie tämmösiä kehyksiä (+korvakoruja) tein. Käytännöllisyyestä en tiiä, mut ei minun tarvihekkaan :D



















Meän keittiössäki on hyvin vähän yleensäkään hyllyjä tai säilytystilaa. Tää oli ihan kätevä ratkasu, taas pari pölynkerääjää saatiin lisää :D





















Kouluprojektina piti tehä sillon jostaki vanhasta uutta. Olihan tuo aika peestä tehä mut sievät varjot sillä tuli seiniin. :)








Paljon ideoita on vielä, eli lissää todennäkösesti tulossa ehkä aivan piakkoin. Tudiluu!

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png