swing my heart across the line

13.8.13

Lately I've been, I've been losing sleep
Dreaming about the things that we could be
But baby, baby, I've been praying hard
Said no more counting dollars
we'll be counting stars.
we'll be counting stars.

 en pidä mun elämästä tällä hetkellä, tuntuu että mikään ei ole hyvin. inttileskeys ja jatkuva yksinäisyys masentaa (syynäkö hellun kolmen viikon gines? jaa'a), syksy, koirien ajoittainen huono käytös, huono työharjottelupaikka. Rahan puute, kylmät varpaat, kipeät kantapäät. Tekemisen puute. Väsymys. Tyhjäkäynti. Asuntoloukku.


I see this life like a swinging vine, swing my heart across the line
In my faces flashing suns
seek it out and ye shall find
Old, but I'm not that old
Young, but I'm not that bold
And I don't think the world is sold
I'm just doing what we're told

Mun elämän valo on ollut tällä viikolla mun ihanin ystävä, m. se on pitäny mulle seuraa, piristänyt mun päiviä ja vieny mua ja koiria lenkeille ja kouluttanu meitä. kiitos.
ainoa asia, mistä voin olla ylpeä tällä hetkellä, on minun pieni, pian vuoden täyttävä Hilma. 
Hilma on oppinu hurjasti ja minä siinä samalla. sitä on helppo kouluttaa, on hyvin miellyttämisenhaluinen ja niin, niin ilonen ja energinen rakkauspakkaus. rakastan sen kehuista aiheutunutta pientä hyppelyä ja poskipusuja. silti aina kaiken sen ilosuuden jälkeen me tullaan kotiin, tytöt nukkuu parvekkeella ja minä. puhelin kädessä odotan viestiä tauotta.
 ikävä.

oon nuori, mutta mun ainoa ajanviete ja varma hermojen lepuutus on neulominen. t. inttileski +60


Everything that kills me makes me feel alive.

I feel the love 
and I feel it burn.


vihaan herätä aamulla. mut rakastan tyttöjen aamuista "juttelua", sitä mouruamista ei voi olla nauramatta. ja aina aamulla ku herään, hellulta on aina tullu ainaki yks viesti. 


Everything that drowns me makes me wanna fly.


Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png