aamuyöllä kumpikaan meistä ei jaksa enää juhlia

15.9.13

Löysin pinterestistä ihanat lapaset. Voi perse.

 En ookkaan neulonu hetkeen, jotenka mää päätin kokeilla, lapaset nimeltä Bird in hand. Tämän kirjoneulemallin (mm. ravelry.comiin) on tehnyt Kate Gilbert. Se maksaa siis ravelryssä tai kategilbert.comissa n. $6. Haluan niin neuloa mutta koska olen köyhä en ala tätä ostammaan, joten tein näin : )




mopiiliaploudi.

Tein wordiin taulukolla oman, ikioman mallin. Söpöt tuli. ♥ Äitille on tekkeillä samanlaiset ettei se vieny noita minun lapasia :F kuviolankana roosan värinen esito huopalanka ja pohjalankana sohvi saalilanka. Kokonaan villaa siis. Tuli kivan paksut ja lämpimät :) Höyrytykset ja viimeistelyt mulla on tekemättä _kaikkiin_ lapasiin, koska I'm lazy like that. Siks non tommosia ruttukiemuroita.





Suunnittelin kans alusta loppuun ite lapinkoiralapaset. En löytäny mittään aiheeseen liittyvää mistään ja koska yhen ihanan slapkon omistan, aattelin kokkeilla ite. Lanka on novitan Impivaara, rusehtavan harmaa ja beige. Sukkalankojahan ne on mutta WHOO CAAREEESSS! Sovitin mallin 60 silmukalle, puikot 3mm. Liian isot niistä tuli silti :( miesten malli. Täytyy sovittaa kuva itelle 4s pienempiin lapasiin :3


Oon pyrkiny neulomaan vapaa-ajalla melko paljon ettei jäis aina puolitiehen. Mulla jääpi ylleensä se innostus aina yhteen vasemman käen lapaseen - ilman peukaloa.


Ja muuuulllla on tulossa tutoriaali ;), joka sisältää nämä tarvikkeet:



Mulla kiinnostas muokata blogin ulukoasua, en jotenkaan jaksa tota vanahaa. Katoma josko innostusin.

Hilimala on tännään synkkärit! Neiti täytti yhen vuen. Onnea Hiliman siskoille ja veluile sielä ympäri maailmoo!
 Met ostima sille maksalaatikon rusinoilla, eilisiltä markkinoilta maivoja ja yhen nakin. Neiti ei vain tullu ruuan etteen istummaan ja poseeraamaan niinku ylleensä kaikki hienot tottelevaiset koirat vaan meni, no... kauas.

onnia hilima ♥

~
viu. kuulumisia. meilä on muutto tulossa rivitalloon. ja löyettiin tännään kans hieno auto! haima kahvit ja muumilimskat matkaan tupikselta ja lähimä kiertelleen keminmaan autokauppoja. minäki jopa ihastuin niin palion että voisin ihan sen auton takia sen kortin hommata. uhuhu uhu. siitä myöhemmin.





ei mulla muuta, tudiluu !

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png