jos tahdot tietää mitä on pimeä, asu luonani lokakuun

11.11.13

Kasvoin kiinni kiviseen maahan, mustaan multaan ja lumeen.

Olen saanu kyllä neuloa. Hellun varpaat ei ennää palele, eikä omatkaan. 
Päätin opetella lasten lapasten teon, enhän minä ole koskaan niitä teheny. Ensimmäinen versio oli max. 2v lapsen lapanen. 

Sitten.
vauvan tumppuset.


mie rakastan. näihin mahtuu kaks sormea. niiiiiiiin pienet! nämä pääsee toivottavasti lämmittämään pienen ihmisen sormia. ♥

uus kotiki muokkautuu hyvin omannäköseks.



minun tähtisilmä. Hilmaki naattii uuesta kojista ja sen liukkaista lattijoista.

mulla on pasmatki sekasin. mikkään ei pysy käjesä ennää.

sain kuitenki taas tatuoitua. haima eilen vanhasta kojista vehkeet. levitimmää ne pöyväle ja sitten alkoin vasta miettiin että mitä mää teen. mulla oli tarkotus jatkaa mun reisitatuointia isoksi mut sitten tajusin kuinka epäkäytännöllistä sois töisä ollu sitä rasvata. en tykkää rasvasta vaatteisa.

päätin tehä uuelleenväritystä. mut se kohekki oli vielä mietinnän alla. sittemmää keksin.

viime kesänä M teki mulle lintusen ja sit väritin siitä kolme kukkaa uuvelleensa.



 totesin tämän päätteeksi että vittu mulla on vallaan nahka ko ei se käy kipiää tatuoimisen aikana. se kipu tullee jälestä päin.
saa nähä kuka mulle värittää loput tuosta kuvasta:DD



nyt kaikki kansa! päätin että tämä logi saa uuen ulkoasun.

tudiluu!

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png