Goodbye, Raggedy man.

5.1.14

D O C T O R W H O  CH R I S T M A S S P E C I A L !
se löyty. kattoin. en itke(ny). 
Piti kattua 50th anniversary special ja christmas special putkeen.
Justiinsa ko alakaa päästä yli siitä, että  se uus näyttelijä, tällä kertaa Matt Smith, ei ookkaan niin paha Doctorina, niin se vaihtuu. Joka. Kerta. yh.

 ~

Ollaan hellun kans koiravahteina, kun appivanhemmat lähtivät perheineen Gran Canarialle. Katteuspiikki on tuolla 160 cm korkeuvessa :D Mut ehkä mää kuitenki ennemmin viihyn kotona, nyt varsinkin ku on iso talo käytössä ja iso piha (ja pesu- + tiskikone! pyykkäys♥). Touhuamista on riittäny, pitäny ehkä vähän jo rauhottua ja leppuuttaa käsiä neulomiselta.
  Työtki alako. Kaks päivää meni niin nopiaa, että eilen, lauvantaina, muistin olleeni vielä samale päiväle töisä. Ja viikonloppu tuntuu menheen nukkumala ohi. Aika katuaa.

Alloin jo aikasemmin, ennen joulua tekkeen siskonpojalle angry birds possusukkia (possukoita siis ;)). Nooooo. Vaiheesa vielä ollaan, mut ei niin pahasti. Mun suunnitelma ei menny putkeen ja mun kirjoneuleyritys kolomela langala ei onnistunu ja purkuhommiinha sitä joutu. Lankana 7veikka, puikot 4mm. Mulla tais olla 12s puikolla, sukista pitäs tulla kokoa 37. Enpä tiijä ko en ole aijemmin teheny.



Yks sukka on jo siis valamis ja toinen tulosa, kuvvaahan mulla ei siitä vain ole. Noh, tuo porsaanrumilus siinä sukan käresä on.


Pelattiin yks ilta kaatuvvaa tornia hellun kansa ja sehän jätti tohon keskele tommosen hienon yhen palikan.
"jos tosta vielä saat palikan pois iliman että se kaatuu nii mää oon hävinny."
no, määhän sain. mut ku laitoin sen palikan tonne pääle nii sehän kaatu. HÄVISIN PELIN dundunduun.


Alakoin neuloon joku viikko sitten kauhian pinspiraation saahneena lapasia taas. Lankana on meleerattu harmaa Nalle ja valkonen 7veikka. Ittele piti tulla, mutta 3mm puikot ja normi 48 silmukkaa ei sit mahtunukkaan ennää minun kätteen. Tai mahtuu, mut on liian tiukat, puristaa. äh. hyi. 
Höyryttämään en vielä näitä päässy.


Suunnitelma on minun oma ja mielellään pitäsinki sen itelläni. Käytin inspiraationa papan villapaitaa. 
Tykkäänhän minä näistä ihan hulluna ja ekat lapaset johon sain tungettua kirjoneuletta JA palmikon. 
Minua ei haittaa vaikkei tosta kirjoneuleesta mittään selvää saakkaan, tärkeintä että mää tiiän mitä siinä on :D



kämmen.
Nuitten karvakaverien kans on tullu pyörittyä hangesa ja sisällä. Heta-tsyygy on nukkunu minun kainalossa päikkäreitä, Nirppu-pyypy minun jaloissa ja Hilima lattiala. Kova kohtalo minun pennulla :D mutta sielä se aina nukkuu.


dramaattinen kolomen kopla. Asettelluun ei tarvittu mittään muuta ko käsky että istukkaapa alas. 
:)

Suunnitteila on monen monta erilaista lapasta mut ehkä eniten innoissaan oon just nimenomaa näistä.


Hello sweetie ♥




tudiluu sweeties !



xo

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png