Minä odotan, otan sinut syliin

1/20/2014 07:27:00 ip.







Meilä oli hiliman kans viikonloppuna hilijaset ja aikaset, kylymät aamut. sytyteltiin olkkarin lattiala takkaa kylyki kyljesä ja kuunnelttiin kuorsausta makkarista. Ukko nukkuu.
"Isi nukkuu. Mee kattoon iskää"
Hilimahan ampasi makkarriin mutta tuli äkkiä takasin ku ei kukkaan ollu reakoinu sen ihanaan sairaalasukan sissään solomittuun palloon. Siirryimä sohovale.



en ymmärrä mikä mun kameraa vaivaa...? mut
HILMAN NOKKA ! ja vastaheränny minä.




Mää oon mammale neulonu pitkittäisraitasia säärystimiä, lankana harmaa Nalle ja kirkkaanvalkonen seiskaveikka, puikot 4mm (ja palmikkopuikko 2mm...). Saapa nähä mahtuuko net jalakaan:D

Huiviprojektiaki olen alotellu, joskin se on tossa välillä tehtävä hermojen leppuutus, 10mm puikoilla oikein nurin- kierroksia :D kyllä hermo lepää.




Sunnuntaiaamunaki riitti kylmää. Mut oli kuitenki kirkas ilma.

*

Oon unohellu laittaa vähän vanhempaa lapastuotantoa viimevuen puolelta tänne ko jostakin sattuneesta syystä en ole niistä kuvia saanu...


 Elikä Marianne-lapaset. Lankoina musta ja punanen seiskaveikka ja valkonen on pirtaa. Tehin nämä pikkusia oululaisen kätösiä lämmittämmään tuparilahjana : )

Mulla harmittaa hulluna. Nimittäin...



..tämä minun hieno sormivimpain langanohojain meni hukkaan tai tuli syödyksi. eppäilen viimistä. ku oltiin appivanhempien taloa pitämässä pystyssä, viimisenä iltana otin sen kutimien viehreen, että pääsenpä sitä testaamaan. Takasin töistä tullesa ja pakkausta alotellesa se oli menny hukkaan siitä yöpöyvältä. Mjoooo.. En ehtiny testata. No. on mulla ainaki kuva siitä, vaikka ehän se palioo lämmitä.  :(
Olisin mielelläni kertonu kokemuksia tän käytöstä koska innolla sitä itekki ootin, mut ehkä sitte ko saan uuden tilattua.

*
Ikean reissun saaliiksi tuli pari söpsöä mattoa joista hilimaki tykkäsi. Mulle valkosella pohjalla koukeroita on punasta, mustaa ja sinistä, hellulla mustalla pohjalla valkosta.





tudiluu !

Saatat tykätä myös näistä

2 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

bloglovin'

« rosannaofmay

Kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png

Pinterest