rakkautta on... oma perhe.

13.3.14

Tännään hellu tuli kottiin reissusta ja toi mulle ruusuja. Mulla tuli itku.


Meilä on tännään vuosipäivä. Aloin eilen ekkaa kertaa monneen monneen vuotteen tekkeen kakkupohjaa, ihan oikiiaa sokerikakkupohjaa. Vastoinkäymisten (=huonon vuuan kans) kautta voittoon, sain sen irti siitä paskasta vuasta ja se ei ollu edes raaka keskeltä. Kaikin puolin onnistunu ja täyvellinen, SUORA kakku.
Väänsin eilen muutamia kukkasruusuja sokerimassasta. Sallisen sokerimassa, en tykänny siitä yhtään. Se tarttu jokapaikkaan vaikka tomusokeria oli eikä ollu liian kuumakkaan. En osta ennää ikinä.


Tehin siihen täytteet elikkä keitin kinuskia, jonka vatkasin kerman kanssa ja survoin mansikoita. Täytin kakun ylösalasin vuokkaan ja tungin pakkasseen hetkeksi. Tännään syyään!


30 handmade days, #9

Mutta se oikia aihe mikä mulla oli, on villasukat.

Tehin tennarisukat, ku oon teheny monele muule mutten ikinä itelleni.

Lankana mulla oli Pirta, koska hintalaatusuhe on hyvä ja se on edelleen pehmonen lanka. Mutta huonona puolena oli sitte se, että näistä sukista tuli siksi löysät. Mulla oli 4mm puikot, 44 silmukkaa. Nämät tippuu jalasta. En tiiä oisko sitte auttanu tehä numerua pienemmilä puikoila.



Varresta mullei oo teile kuvvaa mutta siinä on valkosia raitoja, varsi on 2o 2n joustinneuletta. Sukan etu-keskiosaan neuloin 8s nurjaa että nauhat näyttää sitten paremmilta ;) Nauhat pujottelin nurjan vieresä heti oleviin oikeisiin silmukoihin. Ku sain neulottua pikkuvarpaaseen asti pohjan mustalla, vaihoin valkoseen ja tein sädekavennuksen.



hilma huutaa..



Mie laitan naaman sotakunttoon ja alan juhulimmaan meitä

tudiluu!

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png