kinostuksen kivesvyöry

6.6.14

moi. 

en oo jaksanu kiriottaa enkä tehä mittään, mut oon kuitenki hengisä. 

meän kämppä on jatkuvasti +30 asteinen ja täällä saa lämpöhalvauksen, joten läskilä on hankala olla.  
päänsärki on ollut läsnä toukokuun viimisestä viikosta lähtien joka päivä.
voiks aurinko mennä pois? 

tässä minun tämänhetkiset mietteet.

mua surettaa tällä hetkellä suuresti, koska

-haluaisin leipoa ja leipoa ja leipoa ja leipoa ja maistella niitä mut en halua lihota :(
-haluaisin töitä ja monta rahhaa 
-haluaisin tänä kesänä laihtua, eli 
  >en voi leipoa ja toteuttaa itteeni ku en voi syyä niitä :(:(
-haluaisin ajatella muuttoa Rovaniemelle, mutta en kuitenkaan uskalla ajatella. 
En ihan vielä.
-mun lenkkeily tyssäs siihen et ei oo varaa kunnon lenkkareihin
-ei oo halua jatkaa 30 handmade daysia koska kuumuus turvottaa mun sormet ja ne on kipeät.


mut oon taas sitte ilonen, koska

-mulle saapui tännään mun elämän eka LivBox! 
-ja uusi lapinkoira-lehti jossa oli juttu ystiksestä!
-siinä boxissa oli 2kk ilmanen Viaplay, HOORAY movies!
-sain siinä myös huulilakan...(?) joka oli söpsön värinen mut mulla kuitenki hirveen ruma
-ja kuorintavoiteen ja muuta hömppää
-ajettiin tännään Rovaniemeltä kotia, vaikka tykkäänki roista
-HILIMA ON MUN OMA♥♥♥♥♥♥
-tein tänään taas niitä banaanilettuja. vittuko siis lättyjä ♥
-meillä on käyny tännään vieraita
-näin Elman, jota mulla on aina välillä hirmu ikävä
 -oon ottanu kivoja YO-kuvia minun toveri Oonasta
-mulla on ihana hellu
-meillä on ihan törkyhienot pussilakanat
-huomenna kuulema rillattaan...


jotenka tästä voitta päätellä kuinka hankallaa mun elämä läskinä on. oon kuitenki
tosi onnellinen siitä, että mun ilosuuslista on ihan pikkusen verran pitempi ku tuo surillisuuslista. kuitenki kaikki mun surillisuuet liittyy mun painoon ja köyhyyteen/työttömyytteen.

voittako tilata multa kakkuja nii saisin tehä jotaki?


tudiluis ja kuumat tunteet!

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png