22 minua

11/27/2015 07:24:00 ip.

Kaikki ikkääntyy ja minun vuoro on valitettavasti tänhään. Jee silti! 
Ajattelinki sen kunniaksi sitte tehä tämmösen 22 asiaa minusta-homman, joka vähän summais faktoja minusta ja asioita mitä oon oppinu mm. itsestäni kuluneen vuoden aikana. 

Nyt jos hetkeksi nakkais vakavan ittensä nurkkaan, tässä siis tyhymiä, mutta oikeita faktoja minusta!
Sori jos ei kiinnosta :D



1. Minua ristiriitasempaa ihmistä saa hakea. Esimerkki; rakastan yksinäisyyttä, mutta en halua olla yksin. Ainakkaan kauaa, alan kiukuttelemmaan. Ja mua väsyttää aina, mut jos yritän nukkua nii ei tuu mittään. Kiukuttelen siitäki.

2. En voi nukkua, jos mun päällä ei oo mittään. Nyt ei oo kyse vaatteista, vaan siitä, että mitä raskaampi peitto mulla on tai koirat makkaa mun päällä, ne auttaa minua nukahtammaan paremmin. Plus ihmisraajat, kunhan ne ei piä musta kii.

3. Tajusin tänä vuonna, että oon käyttäny aina väärän kokosia kenkiä. Mun jalka ei olekaan 39 vaan 37,5-38. Tästä syystä pystyin kottiuttaan ekat punaset alennusconverset.

4. Rakastan talvea ja lunta, mutta en ennää muista koska viimeks ois ollu tähän aikaan vuesta jo kunnolla kinoksia.

5. Mun kolmas nimi on Anneli, joten sitten vanhempana rouvashenkilönä minusta tullee Anneli-mummo. Se on myös mun alterego ja syytän sisäistä anneliuttani neuloosista.

6. Piän, että mulla on iso perhe, johon lasken kaikki uudet ja vanhat ja biologiset sisarukset. Kaikki on mulle aivan yhtä tärkeitä ja yhtä täysiä siskoja ja veljiä. Mulla riittää rakkautta!

7. Oon kauhia arvostelemaan kaikkea ja kaikkia, vaikken oo itekään sen parempi.

8. Löysin uuen meikkirakkauden tänä vuonna ja ne on huulipunat. Taijan omistaa niitä tällä hetkellä yli 10.

9. Tyhymät lempinimet on mun juttu. Minun keksimät nimet on kans noloja, ja keksin niitä läheisimmille ihimisille ( ja koirille) ja nauran aina paskasesti päälle. Se on ehkä syy miksi musta ei tykätä niin kauhiasti.. :D

10. Oon täys some- ja puhelinaddikti. Plärään kaikki käyttämäni mediat aktiivisesti monta kertaa päivässä läpi.

11. Mulla on kaipuu etelään, vaikka tiiän, ettei tämmönen mettiäinen sovellu kaupunkiin. Erityisesti Tampere-ikävä on suuri.

12. En oikeesti ossaa sisustaa.

13. Välillä tuntuu, että hukun tavaraan ja kaehin minimalisti-ihmisiä, mut en halua luopua kaikesta. Tarvin vaan ison varaston.

14. Mulla on 11 tatuointia, ainaki. Siinä vaiheessa, kun hihatatuointi on edes puoleksi valmis tai yhtenäisempi, alan laskeen sen yheksi palaksi. Tällä hetkellä se koostuu viiestä eri kuvasta. Haaveissa on lisempää.

15. Haluaisin opiskella leipuri-kondiittoriksi, mutta en tällä alueella.

16. Oon aina ollu kauhian aamu-uninen ja kahtatoista aikasemmat herätykset on syöpää. Kerran vuessa oon myös kipiä ja herrään omatoimisesti kaheksalta.

17. En ossaa harrastaa small talkia tuntemattomien ihmisten kans kauheen hyvin. Jäävyn ja hermostun jos ei oo puhuttavaa.

18. Olen 156(,5) senttiä pitkä pätkä.

19. On naurettava ajatus, että tämän ikäsenä ois jo rikkonu (mm. neulomisella) kädet ja ois hermokipuja, jotka raastaa ja vie öisin unet, mutta niin se vain on. Kaikkien perimä ei oo samanlainen ja mie näytän olevan taipuvainen tenniskyynärpäähän ja omaan huonot nivelet.

20. En ole käyny Leviä pohjosempana. Haaveena ois päästä kuvvaamaan Inarin ja käsivarren seudulla.

21. Vihhaan meksikon-, italian-, jne patoja. Hyi.

22. Voin laskea yhen käen sormilla ihmiset, jotka olen tuntenu taaperosta ja joitten kanssa oon yhteyvessä edelleen. Guise, yer special ja tykkään teistä!






Saatat tykätä myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

bloglovin'

« rosannaofmay

myTaste

myTaste.fi

Pinterest