good stuffs

15.3.16

Minun viikonloppu on ollu vähintäänki mielenkiintonen. 
Perjantaina mietin etukätteen, miten sunnuntaita vois viettää, onhan meillä sillon vuosipäivä. Mitä sillon tehtäs? Mentäskö käymään jossaki, ihan vaan kahestaan? Maattasko vaan kotona?
Lauantaina heräsin yllättävän aikasin. Mahaa poltti, ei kivalla tavalla. Soitto lääkäriin, labraan ja kolomeks tunniks istummaan. Päivystyksen aulassa kuuntelin vähintäänki maailman pahimpaan syöpään kuolevaa "voi taivaan jeesus köhhhhhh"-röhinää naiselta, jolla oli flunssa ja keuhkokipu. Jotenki tuli itelle parempi olo heti ja olin valamis lähtemmään kottiin. Vaan ei, kun mulla oliki tulehus ja 5 päivän antibioottikuuri. 

Nyt 4 päivää myöhemmin tunnen, kuinka se syöpäläinen, joka yskimällä saastutti kanssaeläjien hengitysilimaa, tartutti ihan varmasti minutki. Istuinhan lähimpänä, rykimäetäisyyvellä. Eikä hän viittiny edes pittää kättä suun edessä, yski vain menemään. 
"Kuunteleppa, ko tuola joku muuki yskii. Kohta mää tartutan kaikki tällä mun yskällä sammaan tautiin, hahaha!", hän kersku. Vittu sentään, haista paska.

Sunnuntaina olo oli parempi ja pääsin tekemään maailman helpoimman kakun.




*

Hyviä juttuja tapahtu viikonloppuna, oikein hyviä. Tännään lähenki reippaasti kutomaan mattoa etiäpäin.

soronoo!

Saatat pitää myös näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)

Olen UKKO.fi-kevytyrittäjä

ukkofi_badge2_s.png