oliivi

6.9.16

Mun vaihtosukat saapui!
Tällä kertaa vaihtokaveri oli Amerikasta, josta oon saanut vaihtaripaketin aiemminkin.
Tässä vaihdossahan on nyt jujuna se, että sä et saa samalta ihmiseltä sukkia, jolle itse teet.

Omani lähetin tosiaan hyvissä ajoin, vaihtokuukauden viimisenä päivänä :D

Mulle lähetettiin aivan uskomattoman kauniin oliivin vihreän väriset sukat.


Pintaneuleenakin tosi kaunis. Tulee mieleen etäisesti vilja, tuija ja kuusi.


Vähän tunnustelevat löysiltä, mutta positiivista on että eipähän ainakaan purista, sekin ois aika ikävää. 

Oon seurannut amerikkalaisten tapaa tehdä neuleita nyt useamman vuoden ja mun mielestä mitoitus siellä on vähän möngässä, kun jalkaterät on aivan valtavia lapioita. 
En tosin sano etteikö sitä lapio-mitotusta löytys muualtaki ;)


No, niin kauan kun nämä ei putoa jaloista, aion pitää näitä! 
Saatan ehkä yhellä kikalla pelastaa nää, jos ompelisin ohutta kuminauhaa neuleen sisäpuolelle.





töks töks 
tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)