Ensimmäinen viikko haasteesta

9.5.17

Neulekuvahaasteen ensimmäinen viikko on ohi ja lupasin laittaa viikottaiset päivitykset tänne niistä teille, jotka ette instagramia käytä. Kuvat on suoraan minun instasta otettuja.

Päivä 1. Aloitus


♥ Neuletakin koko työmäärää ajatellen tää todellaki on vasta aloitus :D


Päivä 2. Inspiraatio


♥ Inspis löytyy monesta paikasta ja varsinki väreistä mut mulle se on yleensä ensimmäisenä ajatus kuvaamisesta. Miten haluan tuua sen neuleen lopussa esille? Mua inspiroi siis ajatus lopputuotteesta ja kuvaustilanteesta. Lavastus on mun lempihommaa.


Päivä 3. Lempineule 


♥ Ehdottomasti mun yhdet käytetyimmistä villasukista, mitä oon itselle tehny. On nää mun mielestä siinä samalla myös näteimmät yksilöt.


Päivä 4. Tunne


 ♥ Neulomisesta tulee yleensä aina hyvälle mielelle ja ansaitsee todellaki tunne-kuvaan sydämen.


Päivä 5. Lempiväri


♥ Tässä Alegrian vyyhdissä tulee kaikki mun lempivärit esille. Tää on vaan niin kaunis.

Päivä 6. Suunnitelma

♥ Ei suunnitelmia, ei kuvaa☺


Päivä 7. Neuleseura


♥ Neulon suurimmaksi osaksi yksin. Jos sattuu olemaan neuleseuraa, niin silloin oon joko anoppilassa tai jossain muussa kyläpaikassa. Normaalisti kuitenki neulon sohvannurkassa kotona.


Onko lukijoissa muita neulekuvahaasteeseen osallistuneita?
 Ootteko te saaneet otettua joka päivälle kuvan vai osallistutteko vain, kun siltä tuntuu?

tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)