Luottomalli

21.1.18

Täytyy tulla synninpäästöön: Neuloin taas palmikkosukat. 
Ne samat, mitkä aina.


Oikeastaan neuloin ne jo syksyllä viime vuonna heti samanlaisten vaihtosukkien jälkeen, mutta en koskaan päässyt näitä kuvaamaan. Ne on ootelleet nätisti valmiiden töiden korissa vuoroaan päästä jalkaan ja kuvattavaksi. Omistajaakaan näillä ei vielä ole. 

Puikot 3½mm
Silmukat varsi 13s/p (52) jalkaterä 11s/p (44)
Lanka Socki dark grey
Menekki 145g
Koko 38

Tiiättekö, kun joku neulemalli vaan tulee täysin selkäytimestä ja sitten sitä samaa mallia tulee huvikseen neulottua monet parit? Nämä sukat on mulla se. Ainakin kymmenen paria tällä mallilla on tippunut mun puikoilta viimisen kahden vuoden aikana. Toivottavasti teitä ei kyllästytä, sillä minua ainakaan ei :D


Onko teillä joku luottomalli, jota neulotte aina esimerkiksi välityönä tai huvikseen?

tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

10 kommenttia

  1. No nämä on niin kauniit, että en ihmettele jos tulee tehtyä kerta toisensa jälkeen! Mulla ei taida olla mitään mallia mitä tulisi tehtyä usein, tai sitten ole vielä löytänyt sitä 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Tämä on mulle semmonen aivot narikkaan-malli. Varmasti sullakin löytyy vielä joku malli johon rakastuu ihan täysin 😊

      Poista
  2. On kyllä niin kauniit ja väreillä saa uutta ilmettä. Mukavaa sunnuntaita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun lemppariversio tästä mallista on kirkkaan keltainen lyhyellä varrella 😍 mukavaa sunnuntaita sinullekin, Liisa!

      Poista
  3. Luottomallini on junasukat! Aina yhdet puikoilla projektipussissa käsilaukussa, neulon junassa, lääkärillä, autossa,ja kun ei huvita ajatella mitään.... ties kuin monta olen neulonut, kaikki on menny lahjaksi!

    Mutta noi sun luottomallisukat on kauniit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Junasukat on kyllä hyvä luottomalli! Mie en ole ikinä neulonut yhtiäkään, meidän lähipiiriin ei oo niin kamalasti pieniä syntynyt, että ois tarvinut tehdä. Ehkä vielä joskus :)
      Kiitos Eeva!

      Poista
  4. Tosi kauniit ♡ Mä en yhtään ihmettele, että olet neulonut näitä useamman parin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niinpä, tää on kyllä yksinkertaisuudessaan yks kauneimmista palmikkomalleista :)

      Poista
  5. Kauniit peruspalmikot. Mun luottomalli on down the rabbit-hole. Jos en tiedä mitä tehdä, niin päädyn siihen.
    https://muijaneuloo.wordpress.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Täytyi googlata ko. malli kun en tunnistanut nimeltä. :)

      Poista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)