50 shades of...

26.4.19

Sukatuttaa taas pitkästä aikaa!
Oon saanut neulomismoodin taas päälle ja se on ihanaa. 
Se on vapauttava tunne, kun tietää, että nyt ei oo kiire ja saa nauttia vain neulomisesta.


Tätini pyysi minua neulomaan serkkuni miehelle sukat vuoden alussa. Omista varastoista löytyi sopivia lankoja miesten raitasukkiin. Näistä jääneistä langoista sais heti perään toisetki, vähän pienemmät miesten sukat, mutta oon päättänyt etten neulo nyt jemmaan mitään vaan pyrin pääsemään ylimääräisistä langoista eroon. 


Miesten perussukat

Puikot 3,25mm
Silmukoita 52s (13s/p)
Lanka Pirta sukkalanka t.harmaa ja harmaa
Langankulutus 111g
Koko 45


Sukat on hyvin yksinkertaiset: 2 oikein 2 nurin-resoria varresta ja jalkapöydän päältä. Halusin, että sukkien juju on nyt ne raidat enkä lähtenyt tekemään lisäksi mitään muuta. Sukkien jalkaterä on valehtelematta aivan naurettavan pitkä. Yhtä pitkä kuin minun käsi kyynärpäästä melkein puoleen väliin kämmentä.

Tämä on ensimmäinen vuosi aikoihin, kun mua sukatuttaa näin lähellä toukokuuta. Yleensä lisääntynyt valo ja lämpö hyydyttää sukkainnostuksen ja alkaa huivien ja kaiken muun kässäilyn kausi. Nyt neulon kerrankin itselleni ohuita sukkia mulle ihan uudella mallilla. ♥


Neulotko sä kesän läpi?
tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

4 kommenttia

  1. Hehe minäkin olen tänä keväänä neulonut parit koon 45 sukat ja joka kerta ne on niin hassun näköiset`:D.Kyllä kesälläkin tulee neulottua ja puolestaan talvella on joskus jumeja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä on kova työ! En tiiä suostuisinko tekemään useammat tän kokoiset vuodessa, huh :D

      Poista
  2. Kivat on nuo raitasukat! Tosin väkisinkin hassut kun on kyseessä iso jalan koko.;) Tulee kyllä itsekin neulottua sukkia ihan läpi kesän. Nyt on työn alla pienen pieniä vauvansukkia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Vauvansukat on kivoja ❤️ itse oon tainnut neuloa vain kahdet ikinä.

      Poista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)