sundays.

9.1.11

9.11.2011 Blogin ensimmäinen nimi oli Kuninkaan musiikin soittorasia

maapallo on liikkuva asia, kuninkaan musiikin soittorasia, laulaa Raappana.

Olen pian 18-vuotias sisustustekstiiliartesaani opiskelija pohjoisesta.
Harrastan valokuvausta, musiikkia, leffoja, tatuoimista ja piirtämistä, mut haluaisin tehdä kaikkea muutakin.

En osaa kuvailla itteeni tarpeeksi hyvin tai monisanasesti, niin kerronpa tästä blogista; ei oo mitään ideaa. Kirjotan mitä haluan ja keksin. Mutta sanottakoon, että tän tarkotuksena on kirjotella ja miettiä asioita ihan vaan kirjottamisen ilosta ja kans näyttää mitä osaan tehdä tai oon joskus tehnyt, tai tulen ehkä tulevaisuudessa haluamaan/tekemään.

Tykkään selata käsityöihmisten blogeja, inspiroidun kovasti kauniista ja käytännöllisistä ja kierrätetyistä vaatteista, laukuista, koruista ja koristeista, mutten osaa luokitella ompelemista tai käsityötä harrastukseksi, kun se on koulussa vain se asia mitä pakosta teen, joskus mielelläni, useimmiten en.
En myöskään jaksa itse ikinä näpertää mitään sen suurempaa. Se joko jää kesken tai ideatasolle.

Piirrän pikkutarkasti, ja minusta keskeneräiset teokset ja piirrustukset on joskus hienompia kuin valmiit. Välillä kaduttaa että oon jonkun kuvan joskus tehnyt loppuun, vaikka se oli hienompi keskeneräisenä.
Tatuointien teko on minulle aika uusi, ja mielenkiintonen harrastus. Tykkään ettiä tauluista sekä piirrustuksista aiheita omiin tatuointeihin, jotka ehkä joskus saan laitettua iholle asti. Nyt vain pitää kiirettä muun piirtämisen kanssa, tilauskuvia on tullut enemmän kuin pystyn kahden käden sormilla laskemaan ja mitä pystyn piirtämään.


Yksi asia, mistä oon ylpee, on että sain äidinkin ottamaan sille toisen tatuoinnin. Ei se minullekaan ollu kovin mones, minkä oon tehny.
Luulisin, et äiti uskalsi ottaa sen vain siksi, että pikkuveli tuli mun ja äidin luo yöksi (asutaan kahdestaan, pikkuveli asuu isän luona) ja se piti sitä kädestä sit kiinni koko ajan.

en saa taivaalta kuita tai sateenkaaria, 
mut äiti hyvä mie vallotan koko maailman! 
ehkä onnistun kun lauluni laulan, 
musiikki on sielun ruoka, anna mulle ruokarauha. 
oon pyrkiny hymyllä menemään, 
kun sillon ihmiset tykkää minusta enemmän, 
ja pidän pääni kun elän elämääni; 
teen siitä kauniin, eikä se oo väärin.

Äidin kaveri taisi mainita, että tässä kuvassa ollaan me kolme; äiti, minä ja veli.
 Ihan nätti ajatus.


Tässä jo näkee mun blogin laadun, saa nähä loppuuko musiikit kesken. ;)


vielä yks kuppi kahvia sitten mä meen,


Rosanna

Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)