Stratus baby blanket

19.9.21

 Pitkästä, pitkästä aikaa hei! 

Tulin puhaltelemaan pölyjä täältä ja katsomaan, näkyykö täällä mitään muuta kuin hämähäkin seittiä ja pölypalloja. Mitä ilmeisimmin kaikki tekstit, kuvat sun muut on tallessa, sekä alusta käy ja kukkuu, joten ei mitään ongelmaa!

Tulin jakamaan teille vähän kuulumisia, neulebingon edistystä, sekä uuden ladattavan ohjeen koska 

mä ♥ teitä.


Minusta tuli heinäkuussa toisen kerran täti, ja oon miettinyt jo ennen vauvan syntymää, mitä mä hänelle neuloisin. Mietin sukkia, myssyä, tumppuja, unipussia, villapukua. Kaikkea. Mutta päädyin ihan yksinkertaisimman kautta mahdollisimman kauniiseen ja monikäyttöiseen peittoon. Sitä paitsi, kyllä mä ehdin neuloa beibille vielä vaikka mitä, mutta tämä olkoon se ensimmäinen lahja.

Stratus baby blanket

Puikot 3½mm

Silmukoita 141s

Lanka Adlibris baby merino luonnonvalkoinen

Langankulutus 216g




Peitto valmistui parissa viikossa, kun neuloin sitä tappavan tasaiseen tahtiin äänikirjojen parissa, välillä jopa hallilla autohommien keskellä. Siitä tuli ihana, koko oli sentin tarkasti 90 cm x 52 cm.


Lataa Stratus baby blanketin ohje tästä

Kysymyksiä ohjeesta, kommenttia, palautetta yms voi antaa blogipostaukseen täällä alla, Instagramissa directillä @rosannaofmay tai sähköpostilla osoitteeseen rosannaofmay@gmail.com. Autan mielelläni, sekä vastaan kysymyksiin ohjetta koskien!

Ohjetta ei ole tarkoitettu kaupalliseen käyttöön.


Neulebingon edistys on ollut tänä blogin hiljaisuuden aikana melkoinen. Vaikka en oo päivittänyt, oon kuitenkin neulonut, nautiskellen, sekä pitänyt siitä kesän taukoa. Instagramiin postaan melkein kaiken, mitä teen ja siellä mua kannattaakin seurata @rosannaofmay, jos minun neuleet, kakut ja kaikki muu kiinnostaa. ♥



Ehkäpä mä aktivoidun vähän täällä blogin puolellakin taas, ainakin ohjeiden verran!

Mitä teille kuuluu?


tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)