neon beach

13.5.16


Ohops, blogissa onki ollu tahattomasti hiljasta. 
Koko ajan olen kyllä tehny juttuja, mutta kamera jääpi aina matkasta ettei voi tallentaa hetkiä.

Olimma mökillä Ylitorniolla alkuviikosta ja sain siellä maailman parasta kahvi-, juttu- ja neulontaseuraa. Aika meni ku siivillä ja sain mm. nämä sukat valmiiksi.
Paljastin ehkä vähän huolimattomasti yhdelle asianomaselle alottaneeni mökkisukkaprojektin, mutta toivon varovasti salaa, että tämä ehtii unohtua.


Mökkisukiksi sain tehtyä nämä kirkkahaiset.

Puikot 3½mm
Silmukoita 52 ja 48 (13 ja 12s /puikko
Lanka Regia Fluormania Neon Beach 6 ply
Langanmenekki 95g
Koko 40-42

Mulla on pyöriny tää lanka kaks vuotta kohta nurkissa, kun en oo keksiny mitä näistä tekisin. Aina oon jotaki alottanu, mut aina oon päätyny purkamaan ja kerimään langan uuestaan. 
Nyt päätin et pakko saada jotain tehtyä ja otin nää puikoille. 

Kuvion 5. mallikerran jälkeen kavensin 52:sta silmukasta 48:aan, jotta istuu jalkaan paremmin.
Kärjessä on sädekavennus.


Sukissa on sama pintakuvio, kun näissäki sukissa
Muistin virkistämiseksi tässä vielä kaavio, jos ei jaksa klikata postaukseen. 




Mulla on nyt puikoilla yhet sukat, mut mietityttää...
Mitä kesällä yleensä neulotaan?

tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)