voinks olla sun Wunderboy?

23.5.14

ÄÄK.

Kesä tullee, kukkapenkit on möyrytty ja tukka punasena.

Projekteja päässä, ideoita monta, toteutus hukasa ja materiaaleja ei oo. Paskaa tikun nokkelossa, niinku Veera sanois! Haluaako joku lahjottaa mulle kaiken mitä tarvin? Otan lahjukset vastaan. :)

Tällä kertaa mää laitan pintaraapasun mun keski-toukokuusta +
30 handmade days, #20

Veera juhli seittemäntoistavee (17 v) synttäreitä 16.5 :) Päätin häntä ilostuttaa kaakulla.




Kakusa oli täytteenä vispikermaan tehty valakosuklaa-nougatmousse ja mansikka-vadelmasurvos.
Virheen tehin ja laitoin sokerimassan alle Valion vaniljarahkaa koska tykkään siitä niin kovin paljon. Mutta eihän se perkele piä! Sokerimassa pehemeni ja melekeen suli silimisä. Onneksi pietti kuitenki hyvin siihen asti, että päästiin synttäri-sakarin tykö eli tonne anoppillaan ja sitte se oliki jo yli puoliksi syöty. Ihan yhtäkkiä.

Numerot vaan piirsin ja leikkasin paperista ja sen ympärille laittelin eellisenä päivänä tehtyjä mustia sokerimassakukkasia, jotka liimasin tomusokeri-vesitahnalla.


Sitte lähettiinki sakari-Veeran tykö.





Ja oli hyyää! Tein tänki kakun sisäle yllätykseksi pinkki-ombret. Tykkään siitä niin hirveesti.

Alotin itteasiassa tän kakun suunnittelun jo varmaan melkein kuukautta aikasemmin ja kyselin sakarilta värimaailmaa ja toiveita. Tässä(kin) suunnittelussa Kemin JuhlaX oli paras ystävä (<3) ja shoppasinki sieltä valkosen sokerimassan, kukkamuotit ja pinkin pastavärin.

*

Mitä muuta köyhä nainen voi tehä, ku nyhjätä tyhjästä? Oon laitellu ja siivoillu pihhaa ja kukkapenkkejä, trimmaillu syreenipuskaa. Sitte oon kans saanu kepin silimään ja sen takia mulla varmaan lähti osa aivotoiminnasta. Miten alaluomen sisällä voi oikeasti olla mustelma? Kesähitto.


Sitte yks kaunis aamu hupelinsellailun jäläkeen heräsin huomaamaan, että tänhän tehhään pannaanilettuja.
Mää ko en tykkää noista liian kypsistä makosista pannaaneista. 


Niihin ei pitäny tulla jauhoja mutta ehän ne saakelivie pysyny kasassa! Tehin siis ei-gluteenittoman version ja hittovie. Luvassa on ohjeenkehittely jonka jäläkeen nää tullee olemaan meillä aamupalapöyväsä vakiona.



Ihan huippuja.

Sitte minä oonki tän mun ralli-turren kans nakkonu pihalla palloa käjen väsyksiin. Se pirre ei koskaan väsy.





pööpö ♥


*



Ja eilen mulloli suuri ilo nähä minun ihana kummipirpana Katri ♥



*

Tännään äsken ku ajeltiin kyliltä kotio, tuli olo, että mää oon nuori, ihan lapsi vasta. Iski haikeus.
Me eletään maailmassa, jossa raha määrittää sen, mitä sää voit tehä. Raha estää meijän spontaanin elämisen.

Mää haluan olla spontaani ihminen ja tuhlata mun kaikki rahat jos niin päätän. Haluaisin kerranki ostaa itelle jotaki kivvaa, mistä oon haaveillu pitkään. Haluaisin lähteä mun rakastaman ihmisen kanssa roadtripille ihan muuten vaan. Haluan että tukka hulumuuais tuulesa ja kuunneltas mussiikkia. Ja nähtäis uusia ihmisiä. Haluaisin että mulla ois tonni tilillä ja pallogrilli pihassa. Haluaisin valvoa aamuun asti ja juua viintä humaltumatta. Haluaisin viettää kerranki kavereitten kans aikaa yhessä niinku ennen. En haluais huolehtia ennää.


Koskahan saan mahollisuuen totteuttaa kaiken tän?

Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)