Taiga Luxury

28.6.16


Osallistuin taas Knitting socks in Finland- FB sivuston sukkavaihtoon, joka kerää vuosittain reilu satakunta vaihtajaa ympäri maailman. Koska vaihto (ja sivu) on pääosin suomalainen, meinaa joka vuosi olla haaste saada kaikille suomalaisille ulkomaiset vaihtarikaverit.


Tämä vaihto on siis kolmas ja koska oon kirjoittanut edellisistäkin, kirjotan myös tästä.

Ensimmäisenä vuonna lähetin sukkani Hollantiin, josta myös sain vastapainoksi itselleni sukat. Ne näkee täältä ja täältä.

Toisena vuonna, eli viime kesänä vaihtopari matkasi Amerikkaan, josta sain vaihdossa unelmapumpulisukat, postaukset täällä ja täällä.
Unelmasukille kävi vähän köpösesti ja ne saatto kutistua pesussa useamman koon, joten lahjoitin ne eteenpäin.


Tänä kesänä minun sukkani matkaavat Australiaan. 

Tänä vuonna vaihtoon on tosin tehty pieni jipuska ja minä en saakaan samalta ihmiseltä nyt sukkia takaisin, vaan joku muu tekee ne mulle. Tää on paljon jännittävämpi, kun edellisten vuosien vaihdot!
Lisäksi lähetysaikaa on pidennetty ja tämän vuoden lähetyskuukaudet ovat heinä- ja elokuu.

Mun tähänastisen elämäni kiireisimmät kaks kuukautta, tietenki. Mut aion selvitä!


Mun vaihtoparin lempiväri on kuulemma purppura/violetti. Ainoa tähän kriteeriin sopiva lanka mulla oli Rovaniemen messuilta ostettu söpö Taiga Luxury Virage-merino ja sehän tuli nyt korkattua testiin. Ihana lanka neuloa!

Raidotan Taigaa (5 krs) valkosella hot socks unilla (2 krs), jotta se ois vähän keveämpi ja vaaleampi. Tulee kovasti mieleen viime kesän Nalle Taika- langat.


Tein tänään myös keittiöön kimpun pihakukista, kun penkissä on neilikka ja pihan perällä valtava syreeni kukassa.


Toivottavasti teidän kaikkien juhannus meni ihanasti eikä kenenkään tuttu tai rakas päätynyt yhteenkään ikävään juhannustilastoon. 
Meillä meni rauhallisesti työleir... mökillä maalaillen mukavasti anopin, hellun ja koirien kanssa. 

Nyt jatkuu neulominen, sukat saa lähettää jo ens kuussa!

tudiluu!



Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)