Raitamaija

6.9.20

Sunnuntait on jännittäviä päiviä. Joskus miettii, että ei huvita tehdä mitään ja yks kaks sitä löytääkin itsensä keittiön lattialta poseeraamasta kahvikupposen kanssa. 


En tiedä, tietääkö tässä vaiheessa juuri kukaan, että tykkään tosi paljon oikein vaaleasta vaaleanpunaisesta. Mun instafeedissä on ainakin aika ajoin edustettuna hempukan vaaleanpunasävyt. Suunnittelin näiden raitasukkien kuvaukset itse kutomani pinkki-violetin räsymaton ympärille, jonka pääsin vihdoin laittamaan keittön lattialle mattopyykin jäljiltä.

Itse sukista mulla ei ole juuri sanottavaa. Ne valmistui akuuttiin perussukan tarpeeseen. Peruspertsa sukat, joiden melkein näkymättömästä rivinvaihdosta oon kuitenkin super ylpee. Nämä valmistui vähän reilu viikossa jämästä nurjan merinosockia ja yhdestä täydestä kerästä Arwettaa, jonka yksi ihana IG-seuraaja mulle ystävällisesti myi.

Raita

Puikot 2½mm

Silmukoita 64s (16s/p.)

Lanka Valkoinen Arwetta, nurja merinosock ametisti

Langankulutus 65g

Koko 38



Ensin suunnittelin tekeväni kolmen kerroksen raitoja, mutta ne olis ollut liian ohuita mun makuun ja vilissyt liikaa silmissä. Siispä päädyin viiteen kerrokseen per raita. Itse kuvista tuli niin ihania, että tuuttaan kaikki tänne! Tulee olemaan hankalaa rajata instaan ne kolme helmeä, jotka yleensä postaan heti blogipostauksen jälkeen.



Neulebingoon tikkasin alareunan sukat-kohdan. Yhtä vaille bingo!

Iskeekö vaaleanpunainen värinä vai kierrätkö kaukaa?

tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

4 kommenttia

  1. Oi että kun on nätit! Siis itsellenihän ei vaaleanpunainen sovi värinä mutta tykkään siitä kyllä muilla. Ja tuo matto <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ❤️ Maton oon kutonut jo 2011 mut se on ollut tosi vähän käytössä. Varastoa tonkiessa löysin sen uudestaan 🥰

      Poista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)